måndag 23 januari 2012

Måndag morgon...

Godmorgon måndag.. eller ja det är ju snart lunch redan. Har vart iväg och tagit prover idag,så ska bli intressant och se vad domen blir. Idag händer det nog inte så mycket annars, de vardagliga småplocket.

Är riktigt nöjd med våran soffa,FÖRUTOM att den drar till sig så himlans mycket hår hela tiden. Gör ju inget annat än att damsuger den.

Jag skriver ett tack till alla som uppvaktade mig på min födesledag,för alla fina presenter jag fick.Är riktigt nöjd med alla.

Imorgon får vi en annan dom oxå,bilen ska besiktas. vi vet ju att de är några småfel på den,så vi får väl se. Helst av allt skulle jag vilja ha en ny bil.. Volvon har lixom svikit oss lite..*L*

Annars då? längtar tills på lördag.. ska bli så kul o komma ut och dansa lite..

btw.. ploppa ut lille bebisen nu L.  Vill ju snosa lite!!!  :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...