söndag 1 april 2012

Härliga söndag!!

Godmorgon härliga söndag, av nån anledning så sov jag förbaskat gött inatt. Kanske för att jag äntligen har tagit de ultimata beslutet. Att nu får de ska, när vissa tydligen kan vara så kalla och inte bry sig. Att påstå sig vara min vän,de vet jag inte.. för då hade jag fått sett mer.

Nu är det slut på tramset och den enkelriktade vänskapen. Eller ja de är väl inte vänskap. De är väl ett desperat förhållande att få bekräftelse som jag ändå inte får.

Vi är fortfarande lite snuviga här i familjen. Så vi hoppas på en lugn och skön dag,där det kan frisknas till. Har pappan i huset hemma i två dagar te veckan,vi hoppas på nått kul då?! =)

Ojsan tittar på klockan och inser att de är frukost tajm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...