tisdag 4 december 2012

De kan ta sig i brasan...

Om jag kunde så... blir verkligen förbannad och ledsen, fick besked från alfa idag,angående nedsättning på dagpenningen...
Får 25% nedsättning i 40 dagar..
och så skriver dem,att jag inte inkommit med någon förklaring eller synpunkter, och då tagit beslut på de från arbetsförmedlingen.... *hoppar upp och ner *av ilska...

Pratade med kvinnan personligen och frågade HUR hon ville ha förklaringen,per brev,mail. eller om jag kunde skriva meddelande genon Internetkassan. Internetkassan gick bra sa hon,då skrev jag till henne där,och hänvisade till henne.... MEN tydligen så funkar inte de. Så ja jag kommer inga pengar ha i ett tag,Känns kul när julen kommer och min födelsedag.

De ska bara ha och ha,men när en annnan behöver nått,så kvittar det tamifaaan.

1 kommentar:

  1. Men åh... så arg jag blir! ledsen för din skull :( fy för allt som har med a-kassan och af och göra. dom borde skämmas! att dom bara har mage... #&@%?? och när det snart är jul också.
    Kramar till dig och familjen! ta hand om varandra.
    I allt elände... vill önska dig en god jul :)

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...