tisdag 31 januari 2012

Nu jävlar

ja usch och fy och blä faderitan... ungefär de orden som går runt i mina tankar när jag ser min spegelbild.. Så nu har jag bestämt mig, att jag ska skippa detta jävla godisätandet och kakmonstret som finns i mig. Den lilla jävlen ska sparkas ut..

Så ska göra mitt allra bästa att lyckas få bort ca 10 kilo.. på hur lång tid. ska göra detta på två månader, mitt mål.. 5 kilo på en månad..

genom att jag har lite svårt att komma iväg och träna på grund av lilla luwa. Att de ska passa med att maken är hemma när de passen man vill gå på är,så får jag helt enkelt sätta igång hemma. och ut och pw. har ju mitt wii fit. Kan ju se om de går,plus en matta hemma o lite lätta vikter..  ska bara få in i mitt psyke att jag ska..
 FÖR nu har de nog blivit lite pluff mage..

Men visst ska väl inte skylla ifrån sig.men man har väl tröstat sig lite,är väl inte världens lättaste saker man gått igenom. De har vart väldigt mycket sorg, besvikelse de senasta ca året så. Men nu ska jag försöka rycka upp mig och se lite framåt. Har min underbara dotter,och min älskade make.  =)

Så ja nu jäklar anama.

Bort med godsakerna...

så från och med 1 februari så...

älskling!! ta fram hårdhanskarna...

1 kommentar:

  1. Synd om du ska lägga på dig en massa, men det är så himla lätt gjort. Kämpa på!/svärmor

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...