lördag 28 september 2019

en miljon tårar.

snart avverkat v 3 på min förändring, och det går helt rätt som planerna har tänkt. imorgon söndag är det mätdag så då får vi veta lite mer hur det har gått denna vecka, det enda jag kan säga är väl att de inte blivit någon träning som de var tänkt.
Men sträckte lårmuskeln i måndags så haltar lite fortfarande. vet inte hur jag lyckades, eller varför. 
men tänkte att jag får ta igen den träningen när ja känner att muskeln är ok. 

hade mitt första ordentliga sug igår. men vet inte riktigt på vad eller så. , men ja klarade att stå emot. "imponerad"  men mår så mycket bättre nu. mår bra av att ha sett resultat. 
ser fram emot fortsättningen. 

inom mig har jag just nu ett tomrum. En person som betyder mycket för mig. Dels för det är en av mina absolut närmaste personers käraste mamma, men hon är så underbar på många vis. skulle kunna skriva hur mycket som helst. 
Men..
Har plötsligt och oväntat lämnat oss här på jorden.  En underbar ängel fick sina vingar lite för tidigt tillbaka. och jag vet inte riktigt hur jag ska säga eller göra för att visa att jag är så enormt ledsen för mina vän skull. Känner mig otillräcklig. de känns så olustigt, vill lite nypa mig i armen och vakna och tänka aha de var en dröm. Men jag vet ju att det är det inte. jag vill kunna göra mer, för att visa att hon verkligen betytt mycket. Hon är en varm och klok person, som lämnar ett stort tomrum, och ja känner mig ledsen att planerna som skulle skett i somras inte hans med, de hade kanske känts lite lättare då. 
men jag hoppas och tror att mina underbara älskade vän, vet att de finns inget hon inte kan be mig om, jag gör de. 

Det är inte hejdå! vi syns igen, så på återseende.  


1 kommentar:

  1. Ja det var synd att planerna inte hans med i sommar men det är inte så mycket att göra åt det nu. Vi får ta en tur nästa sommar och busa med pappa istället, det tror jag han skulle tycka om.
    Tomheten är enorm för oss alla, hon har verkligen lämnat ett stort tomrum hos många. Jag är hundra procent säker på att mamma visste hur mycket ni tyckte om henne och hon tyckte om er jätte mycket också.

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...