fredag 17 februari 2012

energin är slut.

*ler* ja nu försöker man blicka framåt. Nu får det banne mig vara färdigt med sorg för bra tid framöver. Har verkligen inte ork för mera tårar och ledsamhet. De är inte såhär jag hade tänkt mig. Fast när brukar saker bli som man tänkt sig...

de börjar närma sig lillans första födelsedag!! Och i samband med att den närmar sig,börjar även min prestationsångst.  Ja vet att ni som känner mig och läser,kommer säga att jag behöver inte ditten och datten. Men som ni oxå vet så ja det bara är så. Vill att de mesta ska vara som man har målat upp de i hjärnan. Dessa ska bli bjudna..
Fast i detta fall,så kommer ingen inbjudan. UTAN ATT DE SOM VILL KOMMA FÅR GÄRNA HÖRA AV SIG. Ni är bjudna, ni som vill vara med och uppvakta våran lilla skrutta på hennes första födelsedag.

Sen ska vi ju diskutera med gubben,vad de ska bjudas på...

ja de är ett tag kvar så vi lämnar detta nu..

har andra problem som härjar. typ volvon. Hur ska vi göra med denna rakans bil. Ja vi hoppas få den såpass lagad sen blir det nog att byta bil. För säkerheten.

ska nog köpa lite snickar saker till skrutt,hon gillar att hamra verkar det som..

Nä nu blir det plock och lek..

kram o hej...

2 kommentarer:

  1. Jag kommer!!! Kanske inte just precis den dagen eftersom skuttis fyller mitt i veckan men gärna på helgen före eller efter, vilken som passar er bäst.
    Och vill du ha hjälp med något så hör du av dig, okej??? Bra :-)

    SvaraRadera
  2. Emma du är hjärtligt välkommen,och jag förstår att de kanske inte passar just på hennes dag.lovar att höra av mig vännen.. kram tack för att du finns..

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...