torsdag 23 februari 2012

hujjedamej!

Är det skillnad på folk o folk?? ja i vissa fall tydligen...
vad ska jag göra åt de,antagligen skita i de.... MEN, ja de finns väl ett men i detta fall. Inte en person man kan undgå. Så får väl le fint och svälja irritationen.

Har haft två jävla pissiga dagar.. först luwa som blev sjuk på kvällen,jag kom tätt efter på natten.Mådde verkligen pyton.. men lite vila och fram och tebax rusande till herr toalett,så mår vi mycket bättre nu.. =)

SÅ imorgon blir det Mor och dotter ensam,genom att gubben ska jobba. Sen hoppas jag att han inte får nått erbjudande om jobb,så vi får ha honom hemma länge..*LE*

Har en man här i huset som blir lite frustrerad och självklart ledsen,när hans dotter ratar honom och inte tycker han är rolig alls att leka med,utan att de BARA ska vara mamma i alla lägen. En mamma som fösöker allt vad hon kan för att uppmuntra och vara borta från rum,så att de ska få leka och hon bara letar upp mig.. *suck* de känns lite tråkigt och ledsamt för min man,som bara ÄLSKAR sin dotter och vill leka... Vi hoppas innerligt att de ändras snart och blir pappa pappa.. *L*

Annars till helgen blir det inte mycket,imorgon blir det att hämta hem volvon, EFTER långvarig reperation. vi hoppas den funkar,så ska den få lämna vårt hem och infina sig att tillhöra nån annan fam. Litar inte riktigt på den längre..

Så vi får se när vi hälsa hem en ny familjemedlem..

Lördag blir det lite suprice. Sen ska det väl förbredas för framtid kalas.. ska fixas o dolas och ja allt som bara måste bli gjort. Måste köpa presenter o lite sånt..

Men nu lägger jag ner detta för stunden.. ska mysa till mig lite i soffan en stund..

kram o hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...