fredag 2 mars 2012

Bortskämd

Vad bortskämd jag blir,när gubben fått vara hemma på långledigt ;D
Får sovmorgon o njuter av frukost tillsammans.. Så idag var det segt att gå upp 07.50.
De är ju skönt att skruttis är så otroligt söt..*L*

Se vad vi ska hitta på idag då, Imorgon blir det iallafall badhuset med farmor. Skrutt ska få plaska runt lite,de kan hon behöva.
Blir nog promenad sen.. Om vädret fortsätter såhär så.. 12 dagar kvar till luwas födelsedag, vet fortfarande inte vad jag ska fixa..

Återgår till mitt kaffe och njuter av dagen...

3 kommentarer:

  1. Vet du vad?? Fixa ingenting annat än kaffe och glass. Eller så slänger du ihop en kladdkaka eller två. Mer avancerat behöver det ju inte vara.
    När jag kommer så behöver du inte bjuda på något mer än en kopp te och en smörgås :)
    Folk kommer ju inte för fikats skull utan för Luwas. De flesta nöjer sig gott och väl med en kopp kaffe/te och kräver de mer får de ta med sig själva tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Tack emma för den positviteten du ger mig, de är ju så sant. Men så är man ju som man är. Nått blir det ju. =)

    SvaraRadera
  3. håller med Emma ja :) kommer för att fira luwas födelsedag :) men kaffe glass o lite choklad sås e inte fel ;) puss o kram Solveig

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...