fredag 20 april 2012

Fikasugen...

Blev sugen på nått,hade tänkt fixa bullar.MEN..... jag tänkte efter att tiden finns nog inte. Hittade då ett recept på favoritsidan... www.bliminjast.se  <--- ett måste o kolla ni som gillar att baka.

receptet jag gjorde var hastbullar, min fyllning fick bli äppelmos,med lite kanel och pärlsocker över.. hur blev de? KANON!!! ska göras igen,men måste då prova mandelmassa.

Annars idag då, lektajm med luwa. försöker roa henne inomhus genom att vädret är dåligt ute, och mamma inte har bra kläder för utomhuslek. MÅSTE införskaffas..

Imorgon blir det bada o stoj i badhuset, med luwa och svärmor. =)

Kanske dags att förbreda för lite käk..


Mina hastbullar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...