torsdag 12 april 2012

Spring och stök och lite minnen.

Vad tiden går fort ibland,insåg att oj de var ett tag sedan jag var in och skrev lite skvaller :D
Påsken har ju vart,och den blev lyckad. Vi hade lite middagsgäster och lite mys. Ett påskris blev de till luwa förstårs..fast jag tror inte hon förstod de.

Dagen närmar sig när hon ska börja på dagis. Valborg är det satt. Såhär i efterhand,kanske ett dumt datum,men så får det bli.. jag väntar spänt på hur de ska bli.

Annars då? jo det rullar ju på,vart till tandläkaren härom dagen och de gick ju bra, har ju en hisklig skräck för detta, så har ju bävat lite, men jag trotsade min rädsla och gick dit,fick en dom,nu ska vi se vad jag ska göra åt saken.
Har haft ett par dagar här nu som de vart riktigt dåligt väder,så man har ju inte kunnat vara ute, så vi har rensat och plockat och planerat här hemma. Har väl inte vart superkul, men de blir bra i slutändan.

Imorgon fredag,fredag den 13:e så skulle morfar ha blivit 80 år om han fått levt. Jo att saker o ting kan ta tid,de har jag förstått, men de är inte klart med boupptäckningen, åtal för gubben som körde på deras bil är inte klart, OM de nu blir åtal.. ja lite frustread är man. jag saknar min morfar mycket, speciellt när man fick bättre kontakt på slutet än när jag var liten.

Bara så ni vet,så luktar de fiskpinnar i köket.. beror ju på att jag steker. =)

Så imorgon blir det antagligen en tur till arvika och deras grav. har ju tyvärr inte sett stenen än. vi hoppas på en fin dag.

funderar på att boka nån massagetid framöver.. skulle behöva få lite knåd,utöver älskade maken som ställer upp o knådar min rygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...