tisdag 8 maj 2012

Dagis-gnäll

Nu har vi skolat in i en vecka och ja det går väldigt bra,idag lämnade jag byggnaden och åkte hem ca 2 timmar,för att sen komma tillbaka efter lunchen. Hon hade ju gnällt lite si o så,men de kommer väl vara så ett par dagar innan hon vänjer sig helt. Kom dock in lite för tidigt så störde i slutet av maten och fick gå in och mata klart,för hon blev ju gnällig när hon såg mig.
Det är bara att kämpa på...

Behöver invetstera i ett par grejer,får se när jag kan komma in och göra detta!!
Idag blir det chicken nuggets och klyfisar till lunch, gubben ska jobba natt.

Min rygg skulle behöva ha sig en omgång för att må bättre,jag skulle behöva gå iväg och kolla den med plus värken o svullnaden som hela tiden är i mina fingrar, de är massa måsten känner jag just nu..

Kanske ska försöka ändra måsten till jag vill....   =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...