onsdag 2 maj 2012

De går så bra....

Lite extra idag, luwa skulle sova på dagis idag,hon skulle vara med på vilan. Lite skeptisk var jag.De går ju och lägger sig direkt efter maten,och ja de gör hon aldrig hemma,så...
ja var lite hmm ska detta gå. Vi gick in och la oss.hon blev lite fundersam och hade lite svårt att slappna av. Men efter ca 10-15 min gnäll, så la hon sig och somna galant. Låg kvar ca 15-20 min  så hon somna in,innan jag gick ut.
Hon sov lite över en timma te.utan att vakna och oroa sig. Duktig liten tös.
Ska dit imorgon igen o göra samma procedur. Vi hoppas de går bra då oxå. Hon har skött sig så bra,och kommer in i saker och ting okej. Lite annorlunda är det ju men,ja är stolt över lilla gumsi.

Annars idag har de vart lugnt.Fått hem hennes jacka och lite annat smått och gott. Till helgen blir det sova hos farmor o farfar. Vi hoppas de går bra.Själv ska vi inte göra nått. bara mysa och må gott.

Nej nu blir det natti. Ska ju upp snart igen.. *L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...