måndag 4 juni 2012

de blir nog bra...

Nu är det dagistajm igen. Efter att ha varit hemma i ca 1½ vecka för vattkoppor o hosta med mera,så var de dags.. trodde att nu får vi börja om med inskolningen..Men de gick väldigt bra vid lämningen. Så vi hoppas det fortsätter så..

It´s done... hoppas jag blir nöjd.
Fryser som en galning här hemma. det är svinkallt.tydligen så har pannan stannat,jag hoppas de fixar de.för jag lär bli sjuk igen. Om jag ska behöva gå så här.

Imorgon börjar kurs inför jobb i sommar och förhoppningsvis framåt höst och fortsättning.

Nej ska ta och röra på mig.. kallt!!!

1 kommentar:

  1. Kommer att hålla tummarna tills allt löser sig med jobb för dig.

    Skönt att det gick bra med dagislämning. Inte lätt att veta hur det ska gå när hon inte hade hunnit vara där speciellt länge innan hon blev sjuk stackarn. Men nu har hon ju haft vattkoppor så nu behöver ni inte tänka på den sjukdomen. Bara en massa andra kvar haha

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...