måndag 11 juni 2012

Hinner inte...

Vi hinner med en liten snabbis,eller vad säger ni ? hehe
Ja nu har jag ju fått min lilla leksak,denna nya mobil. Jag hoppas jag blir nöjd. En samsung galaxy s2. =) en coral pink..*fniss* ja man måste ju få vara lite annorlunda.

Man lär sig sakta men säkert.
Annars då,jo dras med denna hostan och snorigheten.. 1 månad är det öppe i nu. Ingen i fam. är helt frisk.Luwa hostar fortfarande.. men vi får kämpa.

om en vecka blir älskade gubben hela 30 år. nu börjar ordentliga vuxenlivet..*le* så måste fixa och dona och beställa lite saker inför denna dag. Som tyvärr kommer firas kort,Han avslutar ju dagen med att jobba. MEN MEN,de finns ju flera dagar..

Nej blev ett kort inlägg just nu,ska iväg och lämma lillan på dagis och iväg och få mig brandutbildning. =)
ha en underbart strålande dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...