lördag 7 juli 2012

Detta var ju inte alls vad jag hade tänkt mig..

Ja tanken var ju,att jag skulle vara jätteduktig.Att jag verkligen skulle känna mig förtjänt av denna semester jag har till veckan. Efter 5 dagars ordentliga pass,så skulle de vara skönt med lite vila. Men så hände de, idag fick jag gå hem från jobbet.
Jag blev akut sjuk. Vad de är,vet jag inte riktigt. Magsjuka,bara nått litet virus. Eller nått annat med min kropp och den säger ifrån på detta viset. Hem fick jag gå,och har haft en sån där dag. Vart mindre kul,ska inte till jobbet imorgon heller,för ja vissa bakterier ska gärna inte vara där.

Så jag blev lite paff,och kände men åååh. Men nu vill jag bara bli bra,så jag ändå får njuta av semestern men... så hoppas jag att vädret kan komma och bli bra,så vi får det skoj.

Känns lite fissigt med jobbet då,lite som att jag lämnar dem i sticket,fast ja man kan ju inte rå över att man blir dålig. jag hoppas inte det drabbas igen.

härom dagen fick jag bebismysa lite oxå med lille noah. Han är ju bara för söt. Han protesterar inte så mycket. *fniss* för gudomlig liten pöjk. Vi ser fram emot nästa gång.

nej nu ska jag allt ta och krypa till kojs. har en dag imorgon oxå. hoppas på att jag blir riktigt frisker.

så inga förutspådda saker nu, jag vill ha stenkoll..

have i nice week!!

1 kommentar:

  1. Men då vad trist att du blivit sjuk. Hoppas det bara är ett 24-timmars virus så att det går över snabbt. Och att någon annan i familjen får det under veckan. Håller tummarna!!! Hårt :)

    Hoppas också att ni får det kul på campingen!!

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...