lördag 30 juni 2012

Oj vilket samvete man har...

Fy vad jag mår illa,jag mår riktigt dåligt. Vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt. Nu gick det ju bra... men de finns ju alltid de där: tänk om........

Tur de blev en kostnadsfråga, men ja de kunde ha gått riktigt illa. Jag ska kolla upp lite säkerhets aspekter. jag vill inte att nått sånt eller värre ska ske igen..
Jag skyller inte på nått,de är mitt fel... men om inte..


ska bara lägga mig på soffan och försöka  att inte älta detta.

1 kommentar:

  1. Ska du skriva A måste du ju skriva B också fattar du väl!!! Vad är det som har hänt??
    Vill du inte ta det här så ring mig på mobilen, hemtelen funkar inte.

    Mycket lättare att läsa texten nu :)

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...