tisdag 24 juli 2012

Försiktigt

Aj blir mitt första ord,luwa kör upp en bok rakt i ansiktet på mig... försiktig-hon nej absolut inte. Jobbar denna vecka. mån-fre 8-16. Funkar riktigt bra.. skulle inte orka med de långa passen i längden. Ska se om jag söker lite mer permanent oxå. Vill ju inte bara gå och vara extra. De är det väl ingen som vill så.

Fick ju olyckligt veta under semestern att K-s farmors sambo blivit akut dålig,och tyvärr gott bort nu. Och de blir en begravning. Har blivit så mycket sorg detta året med.Dels massa årsdagar av bortfall och så nu flera begravningar. Tur de även blir lite glatt frampå. Knodd och bröllop. Så man har lite roligt att se fram emot.

Idag var man på kalas.. Så gudomligt god kladdkaka.

Nej nu blir det att vara ner och må gott innan man ska krypa för en ny arbetsdag.

3 kommentarer:

  1. Knodd också?? Samma som ska gifta sig?? Såg brudgummen för övrigt i helgen på Wallinders, tror inte han kände igen mig dock haha
    Så sorgligt när folk går bort men det tillhör ju tyvärr livet. Du får krama om K från mig.

    SvaraRadera
  2. Knodd?? säger jag oxå/Lisbeth

    SvaraRadera
  3. *le* nej det är inte samma person.. fast vem vet,de kanske inte dröjer de heller..

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...