lördag 18 augusti 2012

De var ju så...

Härligt med vackert väder,man mådde gott,man laddade batterierna,men så kom detta regnet.. och huvudvärken knackade på dörren. Började redan igår kväll..

Ja vi får se hur länge de håller i sig.. planen idag var att gå på marknad. MEN hur kul är det i regn.. så vi tänkte vi fixar detta med tv nu då.. =) helt plötsligt bara,men vi ska inte ta och flytta om i v-rummet.. jag bara ÄNTLIGEN!!!! *fniss* jag tycker de är roligt och flytta om och se nya lösningar och nytt.. tycker inte det är så bökigt.

så just nu pågår det.
Luwa har ju vart hemma hela veckan,missade 3 dagar på dagis.. pga 3 dagars feber,som höll i sig ordentligt. Hon låg på 40 grader i stort sett hela tiden. Så på torsdag fick jag släppa ut henne,då var hon nästan sjövild.. Är ju inte lätt att roa en liten inomhus hela tiden och fint väder var det ute oxå.. fredags var vi till mariebersskogen,så hon skulle få lite mera utlopp.. hahah hon gick mest runt i sanden.

Te vecka ska hon få träffa sina dagisvänner igen.

ja jag längtar allt lite nu..

måste sätta mig och kolla jobbfronten oxå,har fått erbjudande om ett par veckor,men de är ju om det passar gubbens jobb, annars blir det lite väl svårt.. så kanske får ställa sig till arbetsmarknadens förfogande igen.. *suck* har funderat lite på plugg,men jag har verkligen inte den motivationen.. kanske för att man måste plugga upp lite ämnen först... och nja är väl inte de roligaste.

jajaj nä nu blir det snart en kopp kaffe igen.funderar på att baka bullar idag oxå,när vädret är som det är.. sett ett recept jag funderar på..

Familjen!! Älskar er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...