fredag 31 augusti 2012

In pain!!

Nope blev inte de inlägget heller..


vad tråkig jag är tycker jag... hahah!! har raderat inlägg på inlägg. skriver och så läser jag och tycker de verkar så tråkiga.

Ringde vc idag igen,fick domen,att jag har ryggskott. Så får sticka iväg och köpa lite smärtstillande.så ska vi väl klara av detta med.

Luwa var så söt häromdagen.. pappa låg i sängen o jag stod brevid.luwa stod vi sängkanten och sa i fräsig ton "paapppa" "paappa" sen tittade hon upp på mig och log och sa så sött så "maaammma" de var roligare och vara med och höra de.
Luwa har gått och blivit riktig liten nappfia.


nej nu blir det att värma på kaffe och försöka lägga mig ner lite och vila ryggen.

1 kommentar:

  1. Läs inte dina egna Inlägg. Skriv av dig så vi bloggsurfare kan läsa :)

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...