torsdag 2 augusti 2012

Gokväll du härliga Torsdag!!

Sista passet är gjort för denna vecka. Ledig hela helgen,vad ska jag hitta på. Jo ska åka till arvika. På lite hamnfest,se  Takida, och massa fler band..Ska bli superduper kul..
Emma-om jag ser att den finns,så ska jag äta mjölkchoklads-pannacotta för dig. =)

Härligt och rå om sig och ha lite kul,ska väl försöka få iväg gubben på lite snart oxå,så han med får roa sig.. =) Är kanske inte mer än rätt, fast de ska ju passa med jobb o dyl med.

Nästa vecka är det sista veckan på vikariatet. får vi se sen vad som händer och sker, om de blir nått förlängt på de jag är,eller om jag kanske får nått annat vikarie-jobb,annars får jag väl söka mig nått.

Sommaren har annars var ganska trist vädermässigt, min inhandlade bikini får ligga kvar i garderoben.. lär inte bli nått dopp i år. får väl se nästa!!

Luwa har börjat på dagis igen. gick väl sådär de första dagarna, men så är det ju vikarier...
Men men.. de jag tycker ska jag dock inte skriva..

Är allt lite småsugen.. så vi får väl se.

nej nu ska jag och min älskade skrutt onge ta och torsdagsmysa lite,med panpizza och bubblis!!

3 kommentarer:

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...