tisdag 7 augusti 2012

årsdag på årsdag...

ja de bara rullar på,i söndags var de vår älskade texas som somnade in för 1 år sedan. De kom både en och två tankar.. han är så grymt saknad. Var i fredags till lördag iväg till arvika,på deras hamnfest. de var riktigt kul och vi såg takida... wow säger jag bara.jag är grymt nöjd med att ha sett dem.. jag rös nästan rakt igenom...

De har nu börjat gå bra för luwa på dagis..

På torsdag gör jag sista passet på sommarvikariatet. Får vi se vad som sker sen. Jag hoppas att jag får fortsätta, eller att jag hittar nått annat. För jag vill verkligen inte gå hemma.. då tokdimpar jag.


Imorgon ska vi göra nått viktigt,som kan ha en påverkan på lite nytt i vardagen.. eller frampå.
Ska försöka roa en liten,hon är som en igel just nu..

Älskar min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...