onsdag 3 oktober 2012

jag höll på att.....

Tar mig en jävel....
Fick en flash av lite deppis över mig idag. Kände mig helt jäkla plötsligt jävligt ensam. Kände mig som ett andrahandsval. För de flesta. Kanske lite avundsjuk... eller nä. Hade önskat att jag var behövd. Att nån faktist kände,att ååh detta vill jag göra med jessica.Då blir det kanon..

Men ser bara att folk gör saker med andra. jag klagar lite!! men känner att jag behöver de. Älskar min vänner,och min familj. 

Känner att ni som igentligen inte vill vara vän med mig,kan ju meddela mig,så gör jag det kort. 
Trött på att vara andrahandsval...att vara den man frågar sist. Att ingen verkar vilja umgås med mig,för att jag är en rolig och bra person.Utan att de finns ingen annan.så vi frågar väl jessica. Eller när de ska bjudas på partaj för nått. Eller hjälp med nått annat.. *ggaaah* 

Idag var jag lite chaufför till emma, fick en trip till K-hamn.. på vägen hem,vid bergvik (karlstad) mot göteborg... så övergår vägen till mötes-sträcka. Körde i 90 som man får. Helt plötsligt har jag en röd volvo på min vägbana,rakt emot mig. Shit han jag nog tänka och sen svängde åt vägkanten,sen på rätt köl igen.. hjärtat bulltade i 180 och jag bara satt och skaka i ratten. fick stanna till vid sörmon för att försöka bli lugn.. kände att shit nu dör jag..  ja de var hemskt. Fick morfar i tanken..

Kom hem och fick en superpuss och en go kram av min älskade make och min lilla gullunge.. visade sig ,att efter temp,så har luwa åkt på feber.. *suck* 39,4.. hoppas att hon sover gott och att de är borta imorgon. 

Nu ska jag bara vänta på att maten ska bli klar och njuta av kvällen.. Lär behöva de!! 


ja de var väl nått iallafall!!!! 


/tjip tjip

2 kommentarer:

  1. Mäh!! Jag har faktiskt skrivit en kommentar på detta ju :( Varför är inte det uppe?? Godkänner du alla kommentarer innan de läggs ut kanske??

    Ja ja hur som.... Jag förstår, dess värre, precis hur det känns att komma i andra hand hos vänner, så har det varit större delen av mitt liv och hos vissa inte ens i andra hand utan kanske som absolut sista person. Det är en fruktansvärd känsla!!
    Hos mig kommer du absolut inte i andra hand. Är det något jag vill göra med sällskap så är du den första jag frågar. Jag vet ju att du hänger på om du bara kan och vill :)
    Tur att du har en sån fantastisk man som alltid finns där och förstår.
    Bamse kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emsi!!
      nej alla kommentarer ska komma upp på egen hand. Så hmm vet inte alls varför den inte syns.. tack,de vet jag. Jo vilken tur att vi ligger på samma våglängd där. bamse kram.

      Radera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...