fredag 12 oktober 2012

födelsedag och trulledutt..

Har vart några mindre roliga händelser.. blev av konstig anledning av med det jobb jag hade. Har förstått att vissa saker förvrängts vilket jag absolut inte gillar. Har iallafall talat med chefen och talat om hur jag kände mig och så. Ska börja på ett nytt ställe och hoppas de blir bra.. =)

Idag fyller min moster år och det firades lite.. en go fika hans med.

Imorgon blir det en tripp till åmål,ska träffa kristoffers farmor, ska bli trevligt och träffa henne,var så himla länge sedan så.

söndag blir det homeparty hos Annika H. =) =)

De är så roligt och se ,luwa utvecklas så himla fort. de går på en dag som saker händer. Det går bra på dagis och hon leker bra där. Fick veta att vilostunden som var så svår i början,nu traskar hon bara in och lägger sig.. Dutti flicka det.

jajaj nu ska jag fortsätta njuta av kvällen. Hade tänkt ett glas vit,men.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...