måndag 10 december 2012

Grymt överkörd

jag känner mig helt överkörd. Är ju inte den bästa tiden att min förkylning ska ta omtag.. har verkligen ingen lust med de. Luwa har nu hostat i 1½ månad. Virus på virus säger de..

Vet inte jag sagt att jag hörde av mig till handläggaren på alfa,och talade om att jag visst hört av mig.Hon var in och kikade och då såg mitt medelande som hon inte fått medelande om att de kommit in nått. Så hon skulle läsa mina synpunkter och se om de förändrade hennes beslut eller inte. De förändrade inte hennes beslut,utan att jag blir av med 25% varje dag. *f%ck*

Bara att gilla läget och inse att de hjälps inte att jobb. Ska dock försöka få till ett jävlans bra p-brev och skicka iväg till en butik. In och få ny planering på ams på torsdag. Så även till sjukgymnasten då, Kanske får mer akupunktur då..

Har två småsaker kvar och fixa inför jul, och julkorten såklart... ska skicka dem i dagarna är det tänkt,ska bara skriva upp dem.

Julgranen ska väl snart få börja pryda vårt vardags-rum.. vet dock inte riktigt vart den ska få stå nu. Där jag hade tänkt, har jag nu tänkt att vårt klösträd till katterna ska stå. Har beställt ett, är jävligt trött på att de klöser sönder soffan, har försökt med ättika,vitpeppar-korn. kattmynta på klöstunnan.. men de är gammel-tanta som klöser,och gärna på natten. Bevis på att de är hon,gizmo ligger i sängen. =)


jobb?
Nä där är det tyst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...