lördag 29 december 2012

Hinner vi...

Snart är det nytt år, och vad har vi för planer då, ja allt kan jag ju inte avslöja *L*

Har året vart ett bra år då? jo då ganska, är väll vissa saker jag skulle vilja ha ogjort och osagt. Vissa saker jag skulle vilja ha gjort och sagt.. men ja man kan ju inte få allt och så kanske man får välja sina fajter.

De har vart massa förkylningar i hela familjen nu i höst/vinter.. och just nu genomlider vi nog den längsta. Skruttan har hostat i över 2 månader. jag har snorat/hostat vartannat i lika lång tid. Gubben har åkt på nu på slutet.. Så vi hpppas väl att året börjar med att vi blir friska.

Har ett par önskningar,men jag hoppas väl att speciellt en slår in. *L*


Nu tar vi kvällen för idag!!

natti natt..

2 kommentarer:

  1. Ja det var allt en envis förkylning ni har åkt på allihop. Får verkligen hoppas att 2013 börjar med tre friska Granbergare :)

    SvaraRadera
  2. Ja undra vad du hoppas på mest;). Lycka till. Kramar LP

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...