tisdag 1 januari 2013

Minnen 2012!!

ja man läser runt lite på bloggar och se hur de minns sitt 2012, privat och världsligt!!
Jag vet inte om jag riktigt orkar sammanfatta de. Eller??

Mitt 2012 började väl inte superduper bra. Min bonus mormor gick bort 4 dagar före min födelsedag. *saknad barbro* Sen fyllde man år...

Sen efter lång tid väntan,så kom lilla Noah till världen.. Lite dramatiskt blev de, men gud vilken söt liten gosse =) =).

Sen blev vår älskade lilla skrutt 1 år. oj vad tiden går fort.. Den bara springer iväg. 2 dagar tidigare på farmors födelsedag,så tar hon sina första ordentliga steg.. wow!!!

våren springer iväg och de blir sommar. Gubben fyller 30 år, och vi åker på en regnig men härlig semester uppåt landet. Hoppas på bättre väder i år.

Sen kom hösten och av nån konstig anledning som jag inte riktigt vet,så blev de slut på jobb. Jag har sen i Oktober sökt nytt.. jag har gått in och ur små deppisar. då de känns pissigt surt. Tur min familj och mina nära och kära, hållt mig över linjen.

Vintern kom,min moster flyttade. dock inte superlångt.. men de blev tomt och inte ha kaffetanta kvar runt dörren. :P
Julen flöt på ganska smärtfritt och nu är vi här, Nytt år,nya möjligheter... vi hoppas att detta år blir bra. Att de jag önskar mig själv och familjen och de runt omkring mig,går i uppfyllelse. Att vi blir friska och mår bra. Att vi får må gott..

jag önskar er en riktigt god fortsättning. Att ni får en härlig start på året.

Många kramar. Älskar er...

1 kommentar:

  1. Ja jag hoppas också att ert 2013 blir lite bättre än det gångna året. Kramar till er alla!!

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...