onsdag 30 januari 2013

negativ energi.....

Jäkla fisring!! är de argaste ordet jag skriver just nu. Blir så förbaskat irriterad och ledsen, de känns som att de inte spelar nån roll vad man gör,så ska de faan gnällas. Men ursäkta mig då, favoriserar ingen. Men ja de finns ju de som ger lite mera,och ja de blir då att de hamnar mer i fokus. Är det så konstigt???

Jag försöker ju ge tillbaka till de som visar intresse, som finns där ialla väder.

Ja de var en bra dag tills....

ska snart gå och lägga mig. skruttis ska ju upp tidigt imorgon igen. Äntligen är älskade gubben ledig ett par dagar,så ska bara kramas och pussas för fullt *fniss*

idag blev tvätten tvättad oxå om ni vill veta, imorgon blir det lite nytt brödbak igen.. usch vad vi verkar äta bröd i vår familj. ja men de går åt.. ska ju med till matlådor.. ska nog kolla upp nått nytt nyttigt enkelt bröd.. gärna grovt. Annars ska jag se om vi kan åka o slänga nån dag. har ju lite som behöver rensas igen..

fick hämta ut luwas kommande födelsedagspresent igår.. vi hoppas hon blir glad om ca 1 ½ mån. =) =)

nej nu stänger vi ner,går och kissar och borstar tänderna. Funderar på om jag ska släppa in katterna eller om de ska få vara ute tills mannen kommer hem,SÅ KANSKE DE ÄR LUGNA!!!!!!

tjingelipling!!!!

1 kommentar:

  1. Skit i de negativa människorna och umgås med de som får dig att må bra!! Behöver inte säga upp vänskapen eller vad det nu är i all evighet men alla behöver vi en paus ibland. Kanske dags nu??
    Kramar i massor till dig gumman

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...