tisdag 29 januari 2013

Nice day!!

Igår måndag var en riktigt härlig dag, både jag och min vännina emma fyller år i denna underbara månad. =) Genom att vi har olika saker för oss,så kunde vi inte närvara på varandras födelsedagar. Så vi slog ihop den till en dag,där bara vi två. Fixa och trixa och hade kul. Det börja med att jag kom hem till emma med lite frukost och lite nya tulpaner.. ser fram emot bild emma,när de slagit ut.

Fick hjälp med utseendet på min blogg... tusen tusen tack! all cred to emsi. Jag lånade lite stansar och lite stämplar av henne,så satt och fixa med,ska ju verkligen försöka nu och fixa lite mera kort. Vi fika lite och ja hade trevligt.Sen stack vi in till staden och käka lunch,blev som sagt inte på de stället vi tänkt. Men blev kanon ändå. Shoppa lite luwa,fick nya leggings och två shorts till sommaren. En topp och ett linne till mig. Sen på slutklämmen blev de inhandling av rolls roysen!! ultimata väskan. Ska få ordning på mitt pyssel. *L* ska sätta mig imorgon (ons) och organisera lite.

Sen var kristoffers bror och fru och niclas lilla tös, farmor och farfar. så vi hade lite kalas för N,hon fyller år på torsdag. Så vi hade trevligt.


Attans vad jag fryser om mina fötter.

1 kommentar:

  1. Super trevlig dag igår!!!! Fler såna i våra liv tycker jag och grymt snygg blogg fick du också! Hon kan allt mycket den där Emsi ;)

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...