lördag 9 februari 2013

Ute i god tid?

Nej de är jag inte,fast de var nog för att jag trodde jag hade mera tid på mig än vad jag i verkligheten har. Tänkte jag i år skulle göra semlor.. just för att kunna göra dem lite mindre än vad de är att köpa i affären. kunna bestämma mängden grädde och innehåll.. =) =)

jag har väl alltid haft för mig att fetisdagen är senare,alltså lite närmare slutet av feb. men kanske blandar ihop det med våffeldagen? ja vi får kolla,men fetisdagen är ju nu på tisdag. så de blir att sätta fart,kolla bra recept. bestämma innehåll.


Annars går man runt med lite hopp,jag hopppas o hoppas att jag var den bästa kandidaten för vikariejobbet/ kanske kommande sommarjobb. Arbetstid var ganska så perfekt så.. har kollat dagis och vet att de funkar där.

Luwa har fått förkylningsastma som de fint kallar de. så hon har fått molipec,vi hoppas de hjälper. Var flera barn som var sjuka och hemma pga hosta.

lördag efterm. ska snart upp och hälsa på faffa o bambom, bambom skulle baka bullar,så luwa ville smaka med ketchup på... *ler*


Hejsan svejsan så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...