onsdag 6 februari 2013

Huvudvärk delux

Hujja bujja!!!

ja jag har nog många ord jag skulle kunna säga i detta läge. Min lilla huvudvärk sitter i trots upprepade försök med kaffe,otorligt mycket vatten och tabletter.. men de vill bara inte ge med sig. Så får väl ha den som inneboende då.

Jag tänker dock inte låta den hindra mig. var lite jobbigt idag då,med ljud och ljus.. kanske skulle ha hoppat staden, men ville så gärna plus att k behövde få vila lite. Så tog den smällen. Jag hoppas den är borta snart.

Fick mail idag,att jag inte gått vidare i gallringen av varuchef på elgiganten.. men de tackade för visat intresse. Så bara söka vidare. väntar med spänning på svar,från intervjun som gjordes häromdagen.

Skulle behöva ett jobb,så vi kan få in lite pengar, är ju inte direkt rik av att gå hemma. Varken på pengar eller erfarenhet.. de stör mig, jag mår ej bra.SÅ vi hoppas hoppas att de snart ska bli lite ljusare på den punkten.

De närmar sig med stormsteg.. ska bli kul som attans.. hoppas innerligt att vädret är med oss. dags att kolla över lite saker inför.
Snart är det skruttiplutts 2 årsdag.. shit vad tiden går fort. *L*

Är nog i stort sett klart med inköpen av presenter till henne.
ska jag bara bestämma vad som ska stå på menyn..


och så fick vi springa iväg,vet inte om luwa käkat upp lypsylen eller ej.. men slut var den, hittar den inte.. knasfia..
len och fin i magen isåfall..

nej nu ska jag ta min värk och bara va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...