onsdag 26 juni 2013

värmen.. ??

Första sommarmånaden är snart till ända,vi fick vänta länge innan de kom värme. Och nu har den lyst med sin frånvaro ett tag, visst vi har haft några halvsoliga dagar. Men den där värmen nej den verkar inte vilja komma fram. =/

Drar fortfarade med lite förkylning. Luwa har börjat hosta lite igen.. så ja detta blir nog en bra sommar :P

Nu kommer jag in i en ganska intensiv jobbperiod. Kommer jobba ganska mycket. Så är jag lite off så finns de orsak. ska försöka njuta av de få dagar jag har ledigt med familjen. Men visst är det nån som kanske vill fika så är jag inte helt omöjlig. Slänger ut lite trådar så får vi se om de nappas nånstans.


Idag ska man till tandläkaren.. ryser lite av bara tanken. annars blir de en ganska lugn dag. Göbben ska iväg på jobb senare i eftermiddag igen.

Går lite och väntar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...