lördag 15 juni 2013

Täppta bilhålor suger...

Lördag kväll!!
sitter och väntar hem gubben. Han har jobbat hela dagen, mina bihålor håller på och sprängas ( så det känns). Har haft en tipp topp dag,men skoj och bus i Mariebergsskogen tillsammans med luwa och svärmor. Luwa åkte conrad höök tåget. =)

Blev sen eftermiddags lur. Så trodde nog att ojsan blir svårt att lägga denna lilla dam ikväll. Men efter bus och ostbricka hos farmor/farfar. Så stupade hon i säng. Nöjd över dagens äventyr.

Imorgon söndag ska jag pröva mig på att fixa smörgåstårta. Ja de är säkert superenkel för de som gjort de. Och visst de kanske har rätt. de kanske är enkelt. Men lilla jag bygger upp stora scenarium och problem och hinder och tror det värsta att, allt som kan gå i stöpet kommer gå i stöpet. Så imorgon kväll, kan jag svara på de,om jag tyckte de var enkelt eller inte. Och inte att förglömma. Den ska ju ätas att ett antal personer så den måste ju smaka gott med. Så ni som nu kommer på kristoffers födelsedag och äta denna tårta. Va ärliga och svara om den gick ner eller om de är nått som ska ändras :D för ja jag kan tänka mig att göra det igen.. OM de är enkelt..*fniss*

Imorgon (söndag) ska vi åka och kolla på de nya busarna som ska köras runt i karlstad. Luwas farfar kör buss.. så då får man fördel att titta lite innan de går ut i trafik. KUL!!!!

Måndag ska de jobbas och fira älskade maken på hans födelsedag!! Vi hoppas han blir nöjd med dagen.

Nä ni gott folk,tar mina förbaskade bihålor och lägger mig. ska be dem flytta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...