onsdag 21 mars 2012

Ont ont!!

Sitter och spretar med fingrarna,sitter och skriver pekfingervalsen så att säga.Sitter och försöker böja på fingrarna så gott de går. De gör så förbaskat ont,men jag vet att de finns de som har ondare,så varför klaga kanske. jag skulle väl kunna leva med smärtan, få de och fungera. Men jag vill ju veta vad de är för fel, jag har sökt om de i snart ett år. Men de ser ju inget,hittar inte vad de är för fel..

Är de nån som vet vad torrfläckar på huden kan bero på? vattenbrist? eller är det nått annat.
De under knät,på foten.. armbågar.De kliar NÅTT enormt.

Bilen har fått komma hem, och vad den är underbar och köra. Man njuter!!
Så blir en premiär tur neråt te veckan, om inget händer då förstårs..

Annars blir det väldigt lugnt idag, luwa ska få sista vac, i trippel. Vi hoppas hon tar de bra.

Andra koppen kaffe intas för att vakna,ska ta och väcka skrutt,så hon hinner få i sig välling innan bvc besöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...