lördag 17 mars 2012

Vi får väl se..

Hej på er!!
Hade en liten lista,på vad jag skulle ha tänkt hinna göra idag,har inte hunnit med allt,speciellt inte de viktigaste igentligen..
ska se om jag kanske hinner med de nu innan jag ska krypa till sängs..

satt och kollade lite på pappren som ska in till dagis, får nog ringa och prata lite med handläggaren. Inte lämna in ett schema när man inte ens vet hur schemat ska se ut. ja vi får klura lite på de.
Ska försöka kolla lite på jobbfronten oxå

På måndag får vi äntligen,äntligen.... =)
Och veckan efter så.... =) =)

3 kommentarer:

  1. Du är så hemlighetsfull också skriver du A men inte B - jag blir ju så nyfiken; även om jag inte har något med det att göra hahahaha
    Kan inte vara lätt med allt som sak ordnas inför dagis när du inte vet hur det blir för egen del men det ordnar sig ska du se!!

    SvaraRadera
  2. Vad är det du blev nyfiken på?? Är inte alltid meningen att vara så hemlighetsfull. Nej men nu har jag gjort vad jag kunnat med dagis..så får vi se..*L*

    SvaraRadera
  3. Det var det där med veckan efter haha :-)

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...