lördag 28 april 2012

EN bra dag!!

Lördag kväll, har lite lätt huvudvärk faktist.. mindre skönt. Sitter med ett tomt kellogs special k dark chocolat& strawberries brevid mig, som jag har funderingar på att scrappa ett kaffefilterhållare.. "haha" fråga mig inte hur än.ska försöka få tid.men tanken är ju god iallafall.
Bestämde igår,för att vädret hade vart så dåligt igår,att idag (lördag) så skulle jag inte vara hemma. Jag skulle hitta på nått. För av nån anledning kan jag inte roa min lilla luwa tillräckligt här hemma. =(

Saker och ting blev bestämda,så imorse så var det ju kanonfint väder.. *SUCK* men sakerna som planerats blev av och dagen blev bra ändå.. *L* hittade lite smått och gott. MEN inget till mig.

Nu väntar jag hem min man,så vi kan äta och hinna med en stunds mys innan det är dags för sängen,och ny arbetsdag för honom imorgon.

Luwa börjar dagis om endast EN dag. JIPPI!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...