söndag 13 maj 2012

Hade en klump!!

Man ska inte gnälla men,usch och fy för att vara allergisk för pollen. Med stor sannolikhet är det,de jag har åkt på. Har kliande och rinnande ögonen.täppt näsa,rinnsnuva,tung i huvudet. Ja detta var inte skoj. Och på köpet så hostar jag lite sådär för mycket. =(

Kom upp en sak på tapet idag,och fick talat till mig nått helt annat än vad jag har vetat. Så fick gå till den källan som de handlade om och kolla.Fick mitt svar och nu är mina tvivel borta, var lite som att benen slogs undan för mig,de var riktigt hemskt. När man trott och vetat en sak i hela sitt liv,och så helt plötsligt kommer nån och säger att så är det inte.. Nej jag lider med min älskade pappa som fick veta att han var adopterad av "pappa" när han dels gått bort,men även sin mamma gått bort. När man är runt 40 års åldern. Nej de kanske var skamset på den tiden men ändå,tycker man har rätt att veta.

Nej en kopp kaffe och lite städ sen.. *L*
Imorgon är det dagis tajm igen.

1 kommentar:

  1. Usch då!! Även om det var skamset på den tiden så har de ju ändå haft tid på sig att berätta när han blev vuxen. Dålig stil tycker jag men på något sätt måste det ju vara skönt för honom att veta sanningen nu. Jag kan fortfarande försöka hjälpa till och leta fram information om ni vill. Ska fråga faster på torsdag om hon har något tips hur man går till väga.

    Trist om du åkt på pollen allergi. Testa och köp Kestine tabletter. Tror det är de som Veronica har och hon är gräsallergiker. Finns ju bra nässprayer och ögondroppar också. Krya på dig!

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...