torsdag 17 maj 2012

När man t.o.m drömmer om det..

har grubblat och funderat och kikat och tänkt fram och tebax,fördelar och nackdelar... nästan intill drömt om de. Men nu bestämde jag mig. Efter att ha kikat på ett par specifika modeller. Dock inte provat dem irl...
men läst mycket om dem o kollat tester och läst lite vad andra har tyckt.

Så nu beställde jag en sulky.. en paraplysulky. För att ha när man åker in till stan eller iväg på lätt semester.
jag hoppas jag blir nöjd.
De blev en Chicco liteway 2012.

Annars försöker jag utstå min tandläkar-skräck o gå dit och sköta om mina tänder. Har inte vart där på hiskligt många år. men nu när man fått barn,så får jag tänka om och bli ett gott föredömme för luwa. Det är inte lätt men, men nu har jag kommit till den delen att jag måste laga en tand... *buuh*

Vi försöker hitta ett jobb åt lilla mig oxå,se hur det går..

Ops vad klockan tickar på,nä nu får jag ge mig ut och hjälpa gubbis med lite pyssel på uteplatsen.. hejsvejs!!

2 kommentarer:

  1. Lisbeth: Jaha du beställde utan att prova. Blev det den dyrare?

    SvaraRadera
  2. Heheh jag gjorde de, japp de blev den dyrare.. =)

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...