fredag 25 maj 2012

Mammas lilla ängel...

Äntligen får man säga så kanske, ja luwa har ju vart krasslig i ca 10 dagar, hostat och snorat som tusan. hon fick vara hemma förra onsdagen,för hon hade feber. Så tänkte att kanske de blir nått nu då. men så fick hon gå till dagis denna vecka oxå. torsdag när mamma skulle hämta henne från dagis,så visade sig att hon fått en vattkopp på rumpan och 38,1 i feber.. sen på kvällen, sa de bara plupp,plupp,plupp.
Nu var hela luwa prickig.
SÅ vår lilla ängel har äntligen fått de, 3 veckor på dagis klarade hon ungefär,sen kom första grejen...*LE*

jaha är det såhär de kommer vara nu.. hemma stup i kvarten för att hon är sjuker.. ja de är nått vi får ta.

själv har både jag och mannen vart krassliga oxå,men de bryter lixom inte ut nått. bara är så där lite grann....

vi får väl se hur det blir imorgon lördag. Tanken är ju att luwa ska sova hos sina farföräldrar och jag och K ska få gå iväg på lite sommarfest. Dock ska jag vara nykter,för att köra hem sen... men vi får se hur skruttis är under morgondagen. Hon sover ju bra på natten iallafall. Ska hon vara där,så ska vi se till att hon har det bästa. =)

nej nu ska jag fixa lite innan jag ska iväg och hämta upp svärmor som vart ute på lite partaj. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...