söndag 20 maj 2012

Planera lite..

Fortsatt hostigt här i familjen,detta jäkla elände. Men de har vart varmt och skönt idag. Så passade på att vara ute en sväng. Var igår och köpte en cykelsits och hjälm till skruttis. Så idag tog vi en premiär-tur. Hon tyckte de var skoj.

Väntar på sulkyn som jag hoppas jag får te veckan. =)
Funderar på om skrutt ska få gå till dagis imorgon eller inte. Lite osäkert hur en ska göra.

Vi hoppas att en får napp snart på jobbfronten. Vore så skönt om de löste sig,så man kunde få komma igång.. Visserligen skönt att bara få vara under sommaren. Men behöver lite tillskott i kassan.

Ska försöka sätta mig och planera för Kristoffers 30 års-dag, han vill inte ha nått stort kalas precis. Men nått ska man väl kunna fixa iordning. Så får söka på lite roliga tips och ideer. Sen ska det ju planeras för resa. Ja de är lite smått och gott på g. Skönt när man har släppt ut lite dålig energi och in med ny och fräsch sådan.


Nej nu ska jag försöka fixa lite medans tiden finns.. tjing pling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...