tisdag 29 maj 2012

sent nu..

tänder lampan,tittar ner på klockan och inser att oj vad den var mycket.Men det är ju på kvällen,när luwa har somnat som man inser att man har lite tid för sig själv. Då man kan göra saker man inte hinner på dagarna. Eller bara att varva ner..
Idag var det ju inget på dumburken heller,så lämnade maken vid soffan, och gick hit!!!
Sen om det var bättre,de vet jag inte.

Luwa har haft vattkoppor sen torsdag förra veckan, hosta och snorighet går in på 3 veckan. vart till doktorn och kollat,de säger att de är vanligt virus,och de går över med lite kärlek och omtanke.. Tycker jag har gett denna lilla ängel massa kärlek och omtanke. MEN inte en gnutta till synes att hon blir bättre. OM jag bara kunde ta denna hostan från henne,för det verkar vara den som påverkar henne mest.. *synd om prinsessan*

Sen gör det ju inte saken bättre heller att både jag och maken här,har lite hosta och snorighet vi med.. så det ju igentligen synd om hela familjen *fiskar sympati*

Annars då, jo var på arb-intervju i fredags,verkade som ett spännande jobb,men lite små ting som kanske inte passade just mig. Sen blev jag uppringd av kommunen och var på arb-intervju där med igår måndag. Så nu står man uppskriven för lite utbild. och sånt,så får vi se om det blir nått jobbande under sommaren. MEN VI HOPPAS!!!!

Inget planerat under sommaren så, jag hoppas på hem lite kosing.skulle behövas nu,när det har sinat av spar. Man blir ju inte rik på pengar precis att gå mammaledig. Tur gubben tjänar lite.

skulle vilja ha lite lättare att lägga upp bilder på bloggen.blir ju att man inte delar med sig så ofta av dem.för man ska dola med att skicka dem till datorn.. hmm skulle vilja blogga från mobbisen.men de verkar ju stört omöjligt.

Annars är de väl inte så mycket nytt på gång.. blir väl lite mer roliga saker och skriva om när vi är friska igen och kan börja vara ute igen bland blommor och blader...

Nej nu ska jag nog krypa.jag hoppas att jag får sovmorgonen imöra.. *L*

natti på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...