söndag 24 juni 2012

Förbi...

Ja nu var midsommar förbi,har haft en skön helg. Fredagen spenderade jag med luwas farföräldrar och
k`s mormor. Vi var till M-skogen och kollade på lite firande där. Luwa passade på att leka lite i deras lekpark.Dock fick man ju passa för att få gunga.vi missade flera ggr. te slut var de en stor unge som skulle ta en babygunga,då sa jag ifrån. Att nu vill jag ha den gungan, fått vänta väldigt länge.och ja du är väl lite stor för den. Sen tittade vi lite på djuren. Luwa blev skrämd av kossan, när den råmade lite.

Lördagen så kom mormor förbi. vi grillade och hade de trevligt!!  så för att sammanfatta de,de var helt okej :D

Sitter och planerar för sem,ja vi har ju lyckas få en vecka ihop typ,som vi ska hitta på nått. SÅ de blir att campa.. =) Vi ska resa uppåt i landet.. Ska bli riktigt kul och se hur de går med luwa,vi får hoppas på att vädret blir bra. Blir även lite nostalgi. Jag och kristoffer har inte sovit i tält sen den dagen vi träffades..*L*

Idag har de vart en lugn dag,tvättas och dolas lite..

2 kommentarer:

  1. Ja det blir spännande. Längtar efter Luwa när jag inte har sett henne på ett par dar <3 /Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Spännande med camping!!! Det kommer att bli en upplevelse det, för er alla.

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...