onsdag 27 juni 2012

Första passet!

Oj oj,Aj aj.. ja de känns i kroppen vill jag lova. Jag förstår inte alls att de andra vill jobba så långa pass. Och det idag är ju inte de längsta ens.. finns ju nått på lite längre ju. men de är bara att bita ihop och gilla läget..
Nästa vecka jobbar jag. mån-tis.fre-söndag.. totalt blir de ca 68 timmar. och råga på allt,så åker vi iväg tidigt måndag morgon på semester.. och vila upp sig,de vet jag inte. =)

jag återkommer när jag har återuppstått från ja zombie världen eller så..
nej nu ska jag ta och krypa till sängs,behöver lite sömn.

1 kommentar:

  1. Förstår att det är jobbigt gumman! Men det blir pengar på kontot i alla fall och det är väl det som driver en när man jobbar så långa pass.
    Försök att ta det lugnt och få lite vila under campingen. Sätt Kristoffer på Luwa duty haha

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...