onsdag 20 juni 2012

pirrar lite..

har en reva i tumvecket,de gör lite ont...
Har gått brevid idag för sem.vik.De är mycket som ska in i huvudet och gärna stanna kvar där. Är ju lite svårare när man jobbar ensam. Men har två ggr till att lära mig på innan första passet.
Ser fram emot att jobba,men kommer nog vara helt slut när väl passet är över.

Om två dagar är det midsommar.tyvärr jobbar mannen i huset midsommarafton,så får fira utan honom. Men de blir nog bra,får honom hemma på midsommardagen.
Får en sem,vecka ihop i sommar oxå.som jag inte har nått jobb på. =)
ska fundera ut bra fika oxå,och ta med på pickniken på midsommar.. nått förslag,inte bullar!! =)

nej nu ska jag be om lite knåd.
kram kram

1 kommentar:

  1. Så här i efterhand så hoppas jag att du kom på något bra förslag på fika som inte var bullar. Kan ju annars varmt rekommendera Choco Moments från Marabou. Det måste vara Guds gåva till choklad- och kakmonster :) Gudomligt goda är dom iaf. Åt en till "frukost efterrätt" idag hihi

    Hade ni en trevlig midsommar?? Det hade jag :) Vi firade som vanligt.

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...