lördag 30 juni 2012

Var är solen

Ja de kan man undra,vart är solen? 
De är snart juli och vi har inte haft många dagar med sol. Igår hade vi ju planerat att gå ut och vi skulle sitta ute innan och vi hoppades in i det sista att vädret skulle vara med oss,men nej! vi hade visserligen inte regn. Men de var inte sol heller.Kvällen blev lyckad iallafall... *L* de finns allt lite konstigt folk.


Till veckan börjar min jobbigaste jobbvecka. Ska bli intressant och se hur jag kommer må efter så många timmars jobb. sen blir det semester..


har köpt tält för ett par dagar sen,när de vi skulle låna var mögligt. 
ska bara blunda en sväng nu..

2 kommentarer:

  1. Vad fin bloggen blev när du gjorde om den. Lite svårt att se texten dock, färgen är lite för ljus tycker jag. Men det kanske bara beror på mina ögon :)
    Vad bra att gårdagen blev lyckad trots vädret. Himla trist när vädret ska vara en sån stor del om det blir lyckat eller inte.

    SvaraRadera
  2. tack för tipset emma,då ska vi ändra textfärgen serru..*L* ja den var lyckad.. kram.

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...