onsdag 5 september 2012

Oh heliga moder..

Ja ni får ursäkta för min religösa överskrift, men seriöst.. jag har aldrig vart på massage förrut. Och varför jag vart så nervös över saker och ting förstår jag inte. Men ja jag tog mig i kragen och, ja de är väl ett av de härligaste jag gjort,jag är helt såld.så japp de är nått jag ska unna mig ofta.. för ja de behöver nog min kropp.

vad slagg jag hade tyckte hon,och jag förstår att jag kom.för den behövdes knådas lite på.. =)

så ja jag ska prova hot stone massage oxå.. *L*

nej nu ska jag lägga upp min onda tå och äta lite smörgåstårta..

tingeling!!

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt med massage!!! Ska faktiskt också unna mig det - tror jag har råd med det faktiskt!!
    Hot stone massage är världens underbaraste massage du kan få. Det är så otroligt avslappnade och skönt. Känns lite lite underligt att få varma stenar mellan tårna om man inte är beredd på det ;)

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...