tisdag 18 september 2012

Regnar gör de...

Usch vad de regnar.. eller ja de gjorde det nyss. Ska ta en kopp kaffe i detta trista väder. Unna mig en muffins till. Vips så försvinner de massa tid. Insåg att de var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen men....
I lördags var vi på bröllop. Kristoffer lillebror Niclas gifte sig med sin älskade Andrea. De var magiskt,superfint.. Ja de var wow. =) 
Var ju dock inte kvar hela kvällen/natten. Hade ju en liten prinsessa att ta hand om. :P 

Annars rullar de mesta på som vanligt. Vi jobbar och luwa går på dagis. jag jobbar ju inte supermycket,men de funkar. Nästa vecka blir de fullt upp. 

Har suttit och kollat lite på surfplatta. men de är en djungel som i de mesta, försöker läsa sig till lite info o vad andra tycker. MEN ja de är inte lätt... 

tur jag har mina solglimmar som lyser upp min vardag.


2 kommentarer:

  1. Vad kul att bröllopet vart lyckat och vilken himla tur med vädret de hade!! Tog ni mycket kort?
    När ska vi få till en träff då?? En snabbis på bibblan tillfredsställde inte mina Granbergs behov alls ;)

    SvaraRadera
  2. Vi tog inga bilder,men ska få bilder av L&B. jo vi måste se till med en träff snart. nästa vecka jobbar jag massor, så det är veckan efter de då,som passar bäst. De gjorde inte de,nej de tillfredsställde inte oss heller :P. kram

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...