tisdag 4 september 2012

Gick över förväntan..

Ja igår köpte vi en ny säng till luwa, hon är ju snart 18 mån,så visst hon är inte superstor. När man småkollar lite vad andra har gjort,verkar de flesta vänta tills runt 2 år. Men vad göra,när spjälsängen börja ge vika för att skrutt tycker om att skutta lite och tendenser till att villa häva sig över. Tycker att de är bra om hon får sova i annat. Iallafall första natten gick suveränt. vakna en gång runt 06 på morgonen o ville ha blöjan bytt och en flaska välling. SÅ mamma o pappa får vara riktigt nöjda med de. Efm villan tog lite tid innan hon kom till ro och kunde somna..

Idag har vi spenderat lite tid på öf,lekt med barn och ätit mat.. =) sen en sväng upp till bvc och mätte och vägde, oj oj snart 13 kilo. och närmar sig 1m. Vilken stor tjej.. bvc sköterskan tycker hon ser fin ut och följer sin kurva, fått en tid hemskickad om ett besök,där spruta är inbokad.. =/

Imorgon ska jag på min livs första massage, ska bli spännande och hoppas att min rygg blir bättre. nästa vecka är en besök hos sjukgymnasten inbokad. Ska jobba denna vecka med, så det är fullsjå.

nu ska jag slänga mig på soffan tror jag och bara va en sväng.. de tar på krafterna. När inte man är helt bra i rygg. sen gör inte vädret sin del heller.

tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...