onsdag 17 oktober 2012

Onsdag 17/10

De blev inte riktigt som jag tänkt mig,var och prova hos en ny kund,men kände att nej det var inte nått för mig. Små saker som inte riktigt,passade mig. De ska ju ändå passa oss båda så. Fick tacka nej och hoppas att de finns nått annat. har försökt få tag på chefen ett par dagar nu,men inte lyckas... fortsätter och söker andra jobb. OCH jag håller tummarna att jag finner de snart.

Vad händer annars på fronten då? Inte värst mycket. Luwa kommer på nya saker hela tiden. Hon kan absolut säga nej men inte ja, fast att hon ibland menar ja =)

Luwas farfar fyller snart och tycker att vi lyckas med en bra present.
Nu är hösten här och de märks verkligen ute, regn och rusk. Inte kul alls att vara ute. Men de är bara att köpa på sig ordentliga kläder för utomhusbruk. Måste hitta en mössa.

Luwa har sen i somras inte gillat att bada. Så försöker få henne att gilla det igen. Så man kan åka till badhuset och ha de skönt.

Ser fram emot november då vi ska ha en mysig 24 h barnfri ledig stund..*fniss* har bokat hotell och ska bara må gott. Strosa,shoppa äta gott och må jävlans bra..

Imorgon blir det en snabbis till fif,ska hämta lite kläder som skänks.. Och jag är tacksam och glad,för usch vad det är dyrt.

Har känt efter i en dag nu om jag ska baka eller inte. men känner samtidigt inte för att ha nått fika bröd hemma. Skulle bara ha masssa nyttigheter istället, Så man slipper och känna sig så himla syndig. (tittar ner)
Nej dags att försöka ta tag i detta.

Imorgon blir det ett nytt besök hos sjukgymnasten. 4:e gången jag är där, jobbar på och hoppas de blir bra, var på massage härom dagen oxå, och jobba lite extra på mina muskelfästen i nedre ländrygg och sidan. Har inbokat ett 30 min passa enbart på smärtan. Vore skönt o blir bra....

Nej nu ska jag fixa med nått, vad det vet jag inte bara.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...