onsdag 24 oktober 2012

När ska..

Nope,inte denna gången...

Luwa har vart lite krånglig i magen,har hon åkt på den där bakterien,eller är det bara vanlig magvirus..
Haft ett par dagar som inte vart helt ok. Hon har ju även sovit dåligt i en vecka nu. Men de börjar ordna upp sig.

Var för ett par dagar sedan iväg o fick mig lite kläder till luwa. Hon blev nöjd och de blev jag med.. men väldans vad fort hon växer... tycker hon rasade genom strl 86. 

var iväg till öf idag och vägde henne. 13,5 kg sikken klumpis. Men hon är mammas lilla gullunge.
Imorgon om allt är som det ska,blir det bad. Se vilka som följer med. =) 

Till helgen blir det kalas, luwas farfar fyller år den 26:e. 

2 månder kvar till julafton,dags att börja med julkorten, julklapps förslagen bör trilla in snart tycker jag. 
Så får vi se vad tomten ställer till med. 

Ikväll blir det film om de tiden finns.. =) 

2 kommentarer:

  1. Julen ja - ska vi skippa den i år kanske?? Är så stressigt med julkortspyssel, handling och allt som måste göras. Nu gör inte jag så mycket iofs men alla andra tänker jag på.
    Om bara pressen på julklappsköp försvann - eller åtminstone att det inte behöver vara så många paket så skulle det kännas lättare

    SvaraRadera
  2. ja nu har vi inte så många paket att köpa,vi ger ju bara en klapp till varandra,luwa som får de mesta av klapparna. Men de är just grejgen. och allt runt omkring.

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...