tisdag 13 november 2012

lögner och resa...

Godmorgon på er!!

Glöden för att skriva nått har inte infunnit sig,så de har fått vara blankt ett par dagar. Har väl ingen god lust att skriva nått nu heller MEN...

Jag har hört saker på sista tiden, och frågan jag ställer mig är nog. varför ska de ljugas för. Varför är det inte bara lättare att säga saningen. Och tydligen så blir det bara mer o mer lögner. Hur kan man må efter de. För te slut vet man ju inte vad som sagts vart och vad. Jag önskar att de slutas ljuga. För i slutändan kommer det och biter en själv i arslet och ont gör de.

Alla har väl ljugit nångång, och de flesta vet att de går ej vägen. Men man inser och ganska snart om man är smart nog,att hålla sig till saningen. För ja de gör ingen nytta till att ljuga.

I helgen var vi i göteborg och hade lite avslappning. Lämnade bort älskade luwa till farmor och tog en hotellövernattning. De var ju bara så härligt,att få komma bort. Äta gott,sova gott. Äta hotellfrukost.. WOW!!! de enda minuset var- jag blev dygnförkyld.
Nu har älskligen nått att bräcka inför mors dag :D

Nu är man tillbaka i vardagen och försöker leta dessa jobb... och få vardagen att gå. Är inge roligt alls att gå hemma. Så vi hoppas de dyker upp nått snart. Ska försöka dricka upp mitt kaffe och snart ta lite frukost med gullet. Medans pappa sover.

Sen får vi se!!

ha en strålande dag!!!

1 kommentar:

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...